darw!n en Vache Bleue brengen leven in de zuivelarij

“Ons merk van geraspte kazen, sauzen en dressings strategisch en creatief scherper positioneren” Met deze uitdaging klopte Francis Hopchet, marketing manager Vache Bleue, aan bij darw!n. Het resultaat: “Vache Bleue brengt leven in de zuivelarij”.

Vache Bleue staat immers voor de kleine toets die elk gerecht een onverwachte, creatieve wending geeft. De verpersoonlijking van die creatieve toets is de enige echte “Vache Bleue”, een koe die met zwier leven geeft aan het vernieuwde merk. Dit nieuwe icoon dat darw!n creëerde, speelt dan ook de hoofdrol in de nieuwe tv billboards en printads.

Agnès Pepin, product manager: “Met ons nieuw icoon en de unieke 3D stijl krijgen we eindelijk de eigenheid die we al lang zochten. Een nieuwe dynamiek, die wij met Vache Bleue ook in de zuivelrayon brengen.

De campagne start eind januari.

Client: Vache Bleue - Francis Hopchet - Agnes Pépin

Agency: darw!n