De kick van de eerste keer …… Binck & darwin

Het eerste creatief werk voor Binck van darwin, dat eerder dit jaar de competitie won, is een feit. Met een nieuwe radiosaga wil Binck mensen overtuigen om zelf het heft in handen te nemen voor hun beleggingen.

“Voor het online beleggersplatform van Binck begint alles met het empoweren van de consument; darwin zat strategisch al op dezelfde golflengte en zet dat nu ook om in sterke creatie”, zegt Anne-Laura Janssens, Manager Marketing Strategie bij Binck. “We beslisten ook samen om de naam BinckBank te laten evolueren naar Binck, om het merk toegankelijker te maken.”

Mateusz Mroszczak, creatief directeur darwin: “Onze insight was de kick die we allemaal hebben ervaren van een eerste keer iets alleen te doen; in de radiospots roepen we de herinnering daaraan op. Met o.a. spots van 60” waarin we de tijd hebben het verhaal te brengen. Herkenbaar maar ook over the top, heerlijk geacteerd door o.a. Nico Sturm en Nele  Goossens. En muzikaal perfect ondersteund dankzij Peter Baert van Raygun.”

Ontdek HIER alle spots.

De campagne start op 22 augustus op radio en online.

Klant: Binck – Anne-Laura Janssens, Eddy Van Geyte, Veerle Van den Bergh
Bureau: darwin
Strategy director: Jef Raeman
Creative director: Mateusz Mroszczak