Darwin BBDO en SPA ontdekken het geheim achter eindeloze GIFS.

SPA TOUCH OF is zo verfrissend dat je kan blijven doorgaan. Om dit aan te tonen, bedachten Darwin BBDO en SPA een onverwachte social media campagne, gericht op een jongere doelgroep.

“Iedereen kent de GIFS die je zo vaak tegenkomt online - loops die tot in het oneindige worden herhaald”,  zegt Creative Director Klaartje Galle. “Wel, wij laten je op een verrassende manier zien hoe het komt dat de personen in die GIFS kunnen blijven doorgaan.”

In samenwerking met productiehuis Uncle Bob werden vier verschillende GIFS gemaakt, die telkens een onverwachte wending nemen: na een aantal loops van de actie, komt het hoofdpersonage letterlijk uit de GIF om zich te verfrissen met een SPA TOUCH OF. Na deze verrassende plottwist begint de GIF gewoon opnieuw. Want wie zich verfrist met SPA TOUCH OF kan blijven gaan.

Deze verfrissende social media campagne loopt sinds begin april op Facebook en Instagram.

Client: Spadel

Contacts: Mélanie Decelle, Séverine Du Champs, Lotte Croux