darwin doet een vleugje smaak bij het pure water van SPA

Met een nieuwe campagne creëert darwin awareness voor SPA TOUCH, het gamma gearomatiseerde waters van SPA.

Mélanie Decelle, Marketing Director Benelux: ‘De communicatie-objectieven zijn ambitieus. We willen het concept van onze gezonde gearomatiseerde waters zonder calorieën door een steeds grotere groep laten ontdekken. Ons gamma TOUCH bestaat al enkele jaren voor de liefhebbers van bruisend, nu komt er ook een gamma niet-bruisend bij. Die boodschap brengen we over, uiteraard met oog voor wat de waters van SPA zo uniek maakt: hun puurheid.’

Klaartje Galle, Creative Director: ‘Puur water was het vertrekpunt. We bouwden verder op de campagne voor de mineraalwaters van SPA die we eerder dit jaar lanceerden. De waterdruppels vormen de flessen. Dat trekken we door in deze campagne, waarin alle flessen uit water worden opgebouwd. De fruittoets wordt gecreëerd door frisse pasteltinten en een subtiel schaduwspel.’

De campagne wordt in tv, out of home en online uitgerold.

Client: Spadel

Contact : Mélanie Decelle, Séverine Du Champs, Marianne Van Lathem, Florence Moreau, Remco de Feijter

Agency: darwin BBDO

Account Team: Hannelore Van Cauwenberghe, Sandra Demblon, Taraneh Ataï Kachoui