Darwin en Sunlight kijken binnen in Belgische badkamers

Het eerste creatief werk voor Sunlight van darwin is een feit. Met deze nieuwe campagne wil Sunlight aantonen dat het echte families begrijpt.

In zijn eerste tv-spot kijkt Sunlight binnen in Belgische badkamers en volgt de hectische ochtendroutines van families. “Sunlight is een authentiek familiemerk. Daarom vinden we het belangrijk om echte familiemomenten te tonen, omdat deze zo buitengewoon zijn” zegt Isabelle Maselis, brand manager bij Unilever.

Samen met de tv-spot installeert Sunlight ook een nieuwe baseline: Buitengewoon gewoon. Mateusz Mroszczak: “We vertellen dat het familieleven niet altijd perfect hoeft te zijn en dat we ook de gewone dingen moeten koesteren. Voor een merk is dat een straffe en waardevolle boodschap.”

Bekijk de spot hier.

Klant: Sunlight – Griet Demasure –Amaury Marescaux - Isabelle Maselis