darwin gaat op zoek naar pure verhalen voor SPA.

In deze portrettenreeks gaat SPA op zoek naar inspirerende verhalen van mensen die een hele weg hebben afgelegd om tot hun pure zelf te komen.

Cynthia, bijvoorbeeld, die na een bewogen verleden uiteindelijk coach wordt. Of Dirk, die na een rijkgevulde carrière plots zijn hart volgt en een heel andere richting inslaat. Het zijn aangrijpende verhalen vol ups en downs, bochten en rechte lijnen, over een intense zoektocht die telkens eindigt met het vinden van de pure ik. Doordringen tot de kern, doorheen alle laagjes, is een mooie metafoor voor de puurheid van het mineraalwater van SPA, gevormd na een lange zoektocht doorheen de bodem van de Venen.

De verhalen verschijnen sinds 28 januari op Facebook, Instagram en op de SPA-website https://www.spa.be/nl/mijnpureik

Client: Spadel – Tamara Daumerie, Séverine Du Champs, Marianne Van Lathem

Agency: darwin BBDO

Account Team: Hannelore Van Cauwenberghe, Juliette Dugardyn