darwin maakt pixel art voor Spa Fruit

Voor de lancering van het vernieuwde gamma Spa Fruit, bedacht darwin een indrukwekkende samplingactie in de stations van Antwerpen en Luik. Duizenden flesjes Spa Lemon Cactus, Grenadine, Citron, Apple en Orange,…werden horizontaal in een gigantische muur geplaatst. De kleurrijke dopjes vormen een pixel art tafereel van fruit. En het blijft niet bij één visual: achter de eerste rij flessen zit een tweede rij klaar die een nieuw fruitlandschap doet ontstaan.

Sophie Bryskère, Marketing Manager Spadel: “Onze vernieuwde fruitrange is uniek door de 100 % ingrediënten van natuurlijke oorsprong. We willen mensen massaal laten kennis maken met dit vernieuwde recept en de natuurlijkheid van het product benadrukken. Met onze pixel art brengen de flesjes letterlijk het fruit tot leven.”

Voor de creatie van de pixel art deed darwin een beroep op Kristof Saelen, Clear Channel (Urban Media) zorgde voor de constructie, New World voor de sampling. Bekijk hier de volledige casemovie.

Klant: Spadel, Sophie Bryskère - Séverine Du Champs - Florence Moreau

Bureau: darwin

Creative team: Mateusz Mroszczak - Jeremy Vanmaele - Robby Sallaets

Account team: Hannelore Van Cauwenberghe - Chloé de Hoffmann - Annemie Willems