darwin roept K-Team to the rescue voor verse aardappelen.

In het kader van de Europese campagne voor verse aardappelen, stuurt darwin een Kitchen team op pad om millennials bij te staan in de keuken.

The Muscle, The Brain, The Host en The Rookie Nicolas Caeyers (influencer) van het K-Team delen tips and tricks, nuttige hacks én uiteraard veel snel-klaar-recepten met aardappelen. Zij stimuleren mensen om zelf hun keukenprobleem te delen en geven daar een persoonlijk antwoord op.

Katrien De Nul van VLAM, coördinator: “Sinds de lancering van de campagne, hebben we op onze Instagramtafel aardappelen.eu al massa’s inspiratie gedeeld. Dit versterken we nu met extra content over bepaalde keukentechnieken, van ‘hoe maak ik puree’ tot ‘kan ik de microgolfoven gebruiken? Fun, en interactief. ”

Het K-Team is een leuke knipoog naar het legendarische A-Team”, vertelt Klaartje Galle, creatief directeur van darwin.“De interactie tussen keukenleek Nicolas Caeyers en onze veelzijdige experten zorgt voor nuttige en entertainende content. Samen met productiehuis Les Mecs creëerden we een visueel aantrekkelijke stijl, huiselijk, met een vleugje eighties nostalgie.”

De activatie loopt op Facebook, Instagram en diverse videokanalen.

Client: European fresh potatoes - VLAM

Contact : Katrien De Nul (VLAM-BE)

Agency: darwin

Account Team: Hannelore Van Cauwenberghe, Juliette Dugardyn, Lucas Gijs