darw!n best of show op Cuckoo Awards

Op de 9de editie van de Cuckoo Awards, op 23 mei,  was darw!n de grote winnaar. Als enige bureau ging het met 3 Cuckoos aan de haal. De Cuckoos belonen de beste direct marketing cases van het afgelopen jaar.

darw!n won niet enkel de Creative Cuckoo Award, maar ook de Low Cost Cuckoo Award en de Non-Profit Cuckoo Award. Dit allemaal dankzij de campagne voor SOS Kinderdorpen: You are the 99%, de case movie vind je op http://www.darwin.be/
darw!n en SOS Kinderdorpen vielen niet enkel op met hun drie awards, maar ook met de klassieke goodiebag. Het bureau toverde de zak om in de ‘Feel Goodie Bag’. Op deze manier vroegen ze de aanwezigen om mee in het verhaal van SOS Kinderdorpen te stappen en ook een bijdrage te leveren. Want gratis goodies krijgen is leuk, maar iets geven dat bijdraagt tot een betere wereld is nog veel leuker.

Credits:

Agency: darw!n