darw!n en EMF tonen de kracht van melk.

Voor het tweede campagnejaar met VLAM en het European Milk Forum, bouwt darw!n verder op het succesconcept “Melk. Een Kracht van de Natuur.” met de mythische witte wereld van melk. In deze nieuwe campagne zetten we de stap van wat in melk gebeurt naar wat melk met je doet. We kruipen in de huid van een kind en ontdekken na een tijdssprong dat het kind een topsporter werd.

Frederik Vandermersch (VLAM): “Voor ons was het essentieel om de herkenbare beelden van vorig jaar te behouden, en tegelijk lokale relevantie toe te voegen.“

Voor elk EMF land werd met een aspirationele topsporter gewerkt. Voor België zijn zeilster Evi Van Acker (brons OS Londen) en tienkamper Thomas Van der Plaetsen (brons WK indoor) van de partij. In Frankrijk is Gaël Monfils (tennis, 23ste op ATP ranking) de held, in Ierland Easkey Britton (surfster), in Denemarken drinkt Jeanette Ottesen (meervoudig zwemkampioene) melk.

De uitdaging was de nieuwe invalshoek naadloos te integreren met de CGI beelden die melk vorig jaar opnieuw op de kaart gezet hebben, iets waarin Indra Siera, regisseur bij Czar, prachtig in geslaagd is.

Voor print werkte darw!n samen met Initials L.A. en fotograaf Tom Hull. Hij maakte prachtige portretten van de jonge en volwassen topsporters.

De campagne gaat vanaf midden september in de verschillende landen op antenne. Ontdek hieronder de spots en de printcampagne.

Credits:

Agency: darw!n
Client: VLAM: Ludo Willems, Frederik Vandermersch - EMF: Laurent Damiens

Creative Director: Guido Goffeau
Communication Planner: Christoph Vandewiele
Creative team: Gaston Kooijmans, Bart Welkenhuysen, Laurent Lenders
Account team: Hannelore Van Cauwenberghe, Lise Detobel, Annemie Willems
Print Production: Carine De Schaepdryver, François Radermecker

TV Production: Czar
Director: Indra Siera

Producers: Anna Vanheukelom (darw!n), Eurydice Gysel & Nele Carlier (Czar)
Post Producer Czar: Bieke De Keersmaecker