darw!n en Mora zorgen voor pittig ontvlambare radio.

Na de geslaagde TV-lancering van de Mora Mini Lucifer in het voorjaar, brengt Mora zijn pittige mini snacks en hun grote broer, de Lucifer, nu op radio.

Mieke De Laat, marketing manager Mora België: “De voorbije 2 jaar hebben we hard gewerkt aan de bekendheid van de Mora Lucifer en Mini Lucifer. Met deze radiospots willen we hun positie nog versterken. Bovendien kunnen we met radio perfect inspelen op belangrijke frituurmomenten doorheen de dag en de week. Wie heeft er geen zin in een pittige snack na het werk, of op zondagavond om het weekend goed af te sluiten? Goesting geven, daar is het ons om te doen.”

Het resultaat: 6 radiospots waarin een friturist een ode brengt aan zijn klanten, van de student tot de mannen in witte camionetten. Hij wordt geassisteerd door Cora, sinds jaar en dag Mora ambassadrice van dienst.

De campagne is gestart op 22 oktober en zal te horen zijn op MNM, Studio Brussel, Q-music, JOE FM en Radio Nostalgie.

Wie deed wat?

Klant: MORA Belgium:  Mieke De Laat, Priscilla Croes, Ellen Spooren, Caroline Elsen

Bureau: darw!n
Account team: Hannelore Van Cauwenberghe, Lise Detobel, Annemie Willems