darw!n gaat ver voor KU Leuven

Vanaf volgend academiejaar kan je in 11 verschillende steden een diploma van de KU Leuven behalen. Om duidelijk te maken dat je nu helemaal niet meer ver moet gaan voor een KU Leuven diploma, lanceert darw!n de website www.hoeverwiljijgaan.be.

Toekomstige studenten kunnen op een ludieke manier ontdekken hoe ver zij moeten gaan voor een KU Leuven diploma. Want vergis je niet, een KU Leuven diploma is nu (fysiek) misschien wel dichtbij, dit wil niet zeggen dat je er niet (figuurlijk) ver voor hoeft te gaan.

Scroll tussen 4 maart en 31 maart de vingers van je lijf. Verplaats je door het Vlaamse land en ontdek hoe ver jij moet gaan om een campus van de KU Leuven tegen te komen. Wil je echter laten zien dat je echt ver wil gaan voor een diploma, dan kan dat. Wie de grootste afstand scrolt, wint voor 1500€ aan airmiles. Dat is genoeg om met twee personen naar New York en terug te vliegen of met zes naar Madrid en terug.

Online leiden banners en Facebook ads naar de website. Offline zorgen gerichte lokale media - busflanken, bierkaartjes en flyers - ervoor dat toekomstige studenten zich bewust zijn van het feit dat je nu in heel Vlaanderen een KU Leuven diploma kan behalen.

Credits:

Agency: darw!n