darw!n met karakter voor Kazen van bij ons

VLAM wil ‘Kazen van bij ons’ scherp positioneren en meer top of mind brengen.  darw!n keek daarvoor naar wat en hoe we zijn.

België is een land vol contrasten. Eeuwen overheersing hebben onze identiteit gevormd. We doen ons eigen ding en laten ons niet graag de les spellen. Dat zie je niet alleen aan onze huizen of onze bieren, maar dat proef je ook in onze kazen.

Dat eigen karakter van de Kazen van bij ons staat centraal in de nieuwe campagne. “We voelden dadelijk het potentieel van deze insight: het geeft de Belgische kazen de eigenheid die we wat misten en verklaart ook de enorme veelheid aan kazen van eigen bodem”, zegt Frederik Vandermersch, product manager bij VLAM.

Mateusz Mroszczak, creatief directeur: De TV-spot is als een roadmovie door ons land vol contrasten, waar lelijkheid mooi wordt en alle verschillen ons ook weer samenbrengen. De beeldvorming en de eigenzinnige muziek zorgen ervoor dat we ver van de klassieke commercial blijven.”

De campagne start op 28 oktober, met een tv spot van 30” en diverse 15” spots voor online gebruik.

Klant: VLAM: Ludo Willems - Frederik Vandermersch - Ann De Mulder

Bureau: darw!n