darw!n trekt weer de jungle in voor Nalys.

De Nalys saga van junglebewoners Clara en Jim heeft een nieuw luik. Eerder al maakte de onbehouwen macho Jim de jungle onveilig in spots voor de Nalys huishoudrollen. Waarna hij steeds weer op zijn nummer wordt gezet door de slimme Clara, met de hulp van Nalys.

Ook deze keer is Jim wat plagerig waardoor de dieren in de jungle letterlijk uit de bomen vallen. Tot Clara beslist dat het welletjes is geweest, en hem een lesje leert met het zachte en stevige Nalys toiletpapier.

darw!n creëerde dit universum oorspronkelijk voor Lotus, wetend dat de naam zou veranderen in Nalys. “Deze herkenbare wereld kon bij de naamsverandering naar Nalys naadloos meegenomen worden, en maakt het ook mogelijk om sterk over de twee categorieën huishoudrol en toiletpapier te communiceren” aldus Caroline Delhaye, marketing manager bij Sofidel.

De campagne startte op 18 mei in Nederland.

Klant: Sofidel: Philippe Defacqz - Caroline Delhaye - Aurélie Emond

Bureau: darw!n
Creative team:  Gaston Kooijmans - Bart Welkenhuysen - Guido Goffeau
Account team: Hannelore Van Cauwenberghe  -  Marianne Janssens -  Annemie Willems