Empty = Happy dankzij Levis Atelier en darwin.

Een zoon of dochter die het huis uitgaat, geeft ouders altijd een ‘empty nest’-gevoel. Maar het biedt hen ook de kans om (eindelijk?) weer helemaal hun eigen ding te doen. Daarom lanceert Levis Atelier ‘Happy Nesters’: een campagne vol inspiratie en tools om een stijlvol interieur te creëren dat van elk Empty Nest een Happy Nest maakt.

Barbara Sierens, Marketing Manager Retail bij Akzo Nobel: “Vijftigers en zestigers stellen hoge kwaliteitseisen en hebben gevoel voor stijl. Ze hebben ook de tijd om zelf aan de slag te gaan, maar weten vaak niet goed hoe ze eraan moeten beginnen. Levis Atelier neemt die drempelvrees weg door hen bij te staan met advies op maat, de juiste tools en natuurlijk ook verf. Dat functionele aspect is voor deze doelgroep heel belangrijk en dat wilden we dan ook benadrukken in de campagne.”

Klaartje Galle, Creative Director bij darwin: “Als kinderen het huis uit gaan, zitten veel ouders even in een dipje. Maar het is voor velen ook een kans om de woning nog mooier en persoonlijker te maken. Het contrast tussen de sombere leegte en het kleurrijke resultaat staat centraal in de campagne.”

De Happy Nesters campagne van Levis Atelier is nu on air en online op TV en sociale media.

CREDITS

CLIENT: AkzoNobel - Désirée De Maesschalck, Barbara Sierens, Patricia Wibaut