Goede voornemens met darwin en CM-app Victor.

darwin ontwikkelde de naam en creëerde enkele online films voor Victor, de nieuwe applicatie van CM die je helpt om gezonder te leven.

“De lancering van Victor past perfect binnen de rol van CM als gezondheidsfonds”, zegt Steven Hermans, directeur marketing & communicatie bij CM. “We willen meebouwen aan een gezonder Vlaanderen. De app geeft je dagelijkse kleine, haalbare tips die je helpen om bijvoorbeeld te stoppen met roken, gewicht te verliezen of stress onder controle te houden.”

In de 4 online films introduceert darwin coach Victor (vertolkt door Ben Segers), die ondanks goede bedoelingen wel heel letterlijk een aantal van de gezondheidstips demonstreert.

De campagne gaat van start midden januari. De applicatie kan je nu al downloaden op de website van CM. Ideaal voor iedereen die een duwtje in de rug nodig heeft om zijn goede voornemens waar te maken.

Klant: CM: Steven Hermans - Nico Sablon - Herman Janssens
Bureau: darwin