Het gaat goed met darw!n en CM

Begin 2012 werd darw!n het nieuwe bureau van CM. Samen werd een nieuwe communicatiestrategie ontwikkeld, die als afsluiter de overkoepelende lijn “Hoe gaat het met u?” meekreeg.

Steven Hermans, marketing & communicatiedirecteur bevestigt: “we hebben inderdaad de positionering scherper gesteld, we willen duidelijker tonen wat CM in het leven van mensen betekent.”

“De campagne vertrok vanuit een interessant inzicht”, aldus Guido Goffeau, creatief directeur bij darw!n. “Wanneer je met je gezondheid bezig bent, ga je door allerlei emoties die weinig ruimte laten om met andere dingen bezig te zijn. Gelukkig staat CM in die momenten naast jou, zodat je de nodige tijd voor jezelf krijgt. »

In de tv spots worden die emoties heel concreet. We volgen hoe Ria na haar laatste chemo thuiskomt, en we voelen de euforie en twijfels van Frank na de geboorte van zijn zoon. De subjectieve cameravoering en “denkstem” maken de spots bijzonder empathisch.

Jimmy Kets maakte prachtige beelden voor de printcampagne: emotionele momentopnames, uit het leven gegrepen.

Credits:

Agency: darw!n

Client: CM Steven Hermans, Herman Janssens

Creative Director: Guido Goffeau

Creatief team:  Fred Lateur - Bart Van Goethem - Bart Welkenhuysen – Gaston Kooijmans

Account team: Hannelore Van Cauwenberghe – Marianne Janssens – Cassandre Lemmens

TV Productie: Caviar, Sonicville

Director: Indra Siera

Fotografie: Jimmy Kets

Meer info :

darw!n - Hannelore Van Cauwenberghe ([email protected]) , Guido Goffeau ([email protected])