Lexus maakt hybride keuze voor darw!n

Een doordachte strategie en opvallende creatie. Met deze hybride aanpak is darw!n erin geslaagd het Lexus budget in de wacht te slepen.

Lexus heeft als enige luxe automerk uitsluitend hybride wagens in zijn assortiment op de Belgische en Luxemburgse markt.  Guy Geerts,  Managing Director van darw!n, is enthousiast: "Een autobudget is altijd bijzonder voor een bureau. En dat het om het prestigieuze Lexus gaat, met dat zeer eigen profiel en een zekere eigenzinnigheid, schept kansen om opvallende creatie te maken. We zijn super gemotiveerd".  Joris Peeters, Brand Manager van Lexus: "darw!n is erin geslaagd tijdens de competitie de eigenheid van Lexus het best te vatten. Bovendien wisten ze hun inzichten te vertalen naar overtuigend en rakend creatief werk dat de juiste vorm geeft aan onze communicatiestrategie".

Het bureau heeft meteen belangrijk werk op de plank: de voorbereiding van het salon 2014. Happiness Brussels is het uittredende bureau.

Meer informatie:

darw!n : Guy Geerts – guy@darw!n.be  - +32 486 139 100