Nicolas Lambert aan het hoofd van Fairtrade

Na 5 jaar bij darwin neemt Nicolas Lambert vanaf 1 juni de leiding bij Fairtrade Belgium. Binnen darwin deelde hij de verantwoordelijkheid voor strategie al met Jef Raeman, die in 2015 het darwin team kwam versterken na oa LDV, Mortierbrigade, en Y&R These Days. De continuïteit is dus verzekerd en Jef zal de jobs van Nicolas overnemen.

Nicolas Lambert: “darwin is een fantastisch bureau en naar mijn gevoel zeer uniek op de Belgische markt, in haar sterke relaties met de klanten. Ook binnen het bureau zijn de banden tussen de mensen heel sterk. Ik heb dan ook een heel dubbel gevoel vandaag: enerzijds triest om dit team dat ik als een tweede familie zie, te moeten verlaten, anderzijds blij met de stap naar Fairtrade. Fairtrade is het soort organisatie waar ik altijd al van droomde: hier kan ik mijn ervaring in marketing en communicatie voluit inzetten in functie van een duurzaam project waar ik 100 % in geloof.”

Guy Geerts, managing director bij darwin: ‘We zijn Nicolas heel erg dankbaar voor wat hij darwin en de klanten heeft bijgebracht en we wensen hem heel veel succes in dit nieuwe avontuur.”

Voor meer info:
Guy Geerts: 0486 139 100 – [email protected]