Raf De Smet, creatief directeur bij darwin BBDO

Darwin kwam het voorbije jaar in the picture met campagnes voor Spa, Binck, Sunlight, VLAM en KULeuven, onder de creatieve vleugels van Mateusz Mroszczak. Na diens vertrek richting Happiness vond het bureau een opvolger binnen de eigen rangen. Raf De Smet, darwiniaan sinds september, neemt voortaan de creatieve leiding op zich.

De voorbije 18 jaar werkte Raf bij Ogilvy (Pay&Go), LDV (Telenet, Sensoa), Saatchi (UGent, FostPlus), These Days (Telenet) en Leo Burnett (ThinkPink), zat hij een tijdlang in de redactie van running.be en freelancete hij nog even om uiteindelijk te landen bij darwin. “Ik ben op het juiste moment op de juiste plaats. 2018 beginnen als CD bij darwin voelt als een logische evolutie.”