Recupel en darwin recycleren samen elektrisch tuin- en werkgereedschap (E&TG)

Afgedankt elektrisch tuin- en werkgemeenschap (E&TG) recycleren, is essentieel binnen een circulaire economie. Zo kunnen heel wat schaarse grondstoffen teruggewonnen worden. Recupel wil alle Belgen hiervan bewust maken met een nationale campagne. De pitch voor deze campagne werd gewonnen door darwin.

Annelies Evens, Marketing and Communications Manager bij Recupel: “darwin verraste ons met een insight waar veel langetermijnpotentieel in zit. En dat was precies waar we naar op zoek waren. De creatieve uitwerking trok ons verder over de streep. Tijdens de presentatie voelden we chemistry en uiteindelijk draait het om teamwork.”

Guy Geerts, managing director van darwin, vult aan: “We zijn altijd blij als we met een klant echt kunnen samenwerken. Zeker als het gaat over zoiets belangrijks als recycleren. We staan met z'n allen voor een grote uitdaging en Recupel moet hiervoor sensibiliseren met impact. We kijken ernaar uit om daar een serieus steentje aan bij te dragen.”

De multimediacampagne gaat van start vanaf deze zomer.

Voor meer informatie:

Recupel: Annelies Evens – Annelies.Evens@recupel.be – 0484 48 26 03