Spa en darwin, het perfecte duo voor Spa DUO limonades.

Maandag 3 juli 2017 — Voor de lancering van het nieuwe gamma niet-bruisende limonades, creëerde darwin een frisse en impactvolle campagne.

Séverine Du Champs, Group Brand manager Spa: “Spa wil zich in het limonadesegment differentiëren door de natuurlijkheid van de producten. Na de vernieuwing van de bruisende limonades in 2016, lanceren we nu een niet-bruisende limonade. Met verrassende smaakcombinaties, zoals watermeloen en aardbei, limoen en gember of appel en dalandan. Ze zijn bovendien laag in calorieën, wat voor de consument vandaag essentieel is.”

Voor darwin startte de zoektocht naar een delicaat evenwicht”, zegt Mateusz Mroszcsak, Executive Creative Director. “De smaaksensatie van originele duo’s impactvol visualiseren, en toch ook het niet-bruisende en natuurlijke karakter benadrukken. We legden de focus op de ingrediënten, en geven in één beeld het resultaat van een ontmoeting van die verrassende duo’s weer.”

Voor de tv-spot deed darwin een beroep op MIB en Food Film, die met de Phantom camera als geen ander appetite appeal weten te genereren. De printbeelden zijn het werk van fotograaf Marcel Christ.

Naast affichage en tv is er ook een uitgebreid digitaal en social luik voorzien.

De campagne is vanaf eind juni on air en in het straatbeeld.

CREDITS

CLIENT: Spadel
Sophie Bryskère - Séverine Du Champs - Florence Moreau

AGENCY: darwin
CREATIVES: James Gambrill - Lennie De Troyer - Stephen Walckiers - Pieter de Lange - Karen Fonteyne - Thomas De Boeck - Véronique Vier
ECD: Mateusz Mroszczak
STRATEGY: Jef Raeman
AV PRODUCER: Anna Vanheukelom
ACCOUNT: Hannelore Van Cauwenberghe - Chloé de Hoffmann - Annemie Willems -  Sandra Hemblon

PHOTOGRAPY: Marcel Christ

PRODUCTION:  Made in Brussels + Food Film

DIRECTORS:  Michael Roulier en Philippe Lhomme

SOUND DESIGN: Gregory Caron

Voor meer info
darwin – Hannelore Van Cauwenberghe - hannelore@darwin.be
Spadel – Sophie Bryskère - s.bryskere@spadel.com

SPA DUO. BRUIST NIET, VERRAST WEL.