Wat als … 1 miljoen Belgen aan kinderrechten denken?

De UNICEF België campagne voor kinderrechten van darw!n met het ‘Wat als’ team ging op enkele dagen door het plafond van 1 miljoen views.

‘Wat als kinderrechtenorganisaties niet bestonden?’ ging op 26 november live op facebook en Youtube. De campagne werd onmiddelijk opgepikt door de nieuwsmedia en verspreidde zich snel.  Op amper 5 dagen werden 1 miljoen views bereikt.  “Dankzij de samenwerking tussen darw!n en Shelter zijn we er in geslaagd kinderrechten bij een brede doelgroep vooraan op de agenda te plaatsen,” weet Philippe Henon, woordvoerder van UNICEF België  “Het was inspirerend samenwerken met ‘Wat als’.  Toen we met ons idee aanklopten waren ze meteen enthousiast en de uitvoering liep zeer professioneel,” voegt Mat Mroszczak, creative director van darw!n toe.

Meer info:

UNICEF - Philippe Henon - phenon@unicef.be - 0477 55 50 23